Outfit: Rochie triunghiuri

Pe 23 decembrie am plecat de la Cluj spre Suceava. Și, după cum se întâmplă de obicei când ajung acasă, a început o tornadă de vizite, mâncare, întâlniri neprevăzute, nopți nedormite, zile dormite, colindat, și altele care mă îndepărtează de calculator. Mai ales că până acum era un singur calculator care avea internet și Matilda are prioritate când vrea să se uite la desene animate. Ieri am colindat toată ziua prin magazine de electronice pentru un router wireless, azi am dormit îndeajuns încât să am curaj să fac poze și să le prelucrez pentru blog. Oricum, dacă n-am fi fost încuitați pe dinafară pentru o jumătate de oră, nu cred că așfi apucat niciazi să fac poze.

Parcă și frazele-s mai sacadate de agitația de aici.

Rochia asta în triunghiuri e cadoul meu de Crăciun de la David.

O bijuterie pentru gât, de fapt un cercel desperecheat care oricum se potrivește mai bine ca broșă.

Suprapuneri cu cardigan, geacă de blugi, palton. Iar rochia cămașă e peste o altă rochie de mătase.

Eșarfa rusească de la bunica mea care pare că se potrivește cu orice.

Noua tunsoare care se vede cel mai bine din profil.

În poza asta se vede o codiță din broșa- Dexter, luată ca să-l am tot timpul cu mine, portocaliu e accentul care completează paleta de culori.

Ce se vede în spate e păduricea dinspre Șcheia, locul de joacă preferat când eram mică.

Iar când să plecăm, ce zărim într-un copac?

Ceva negru, pufos și cu ochi 🙂

Black cats follow me everywhere 🙂

3 gânduri despre „Outfit: Rochie triunghiuri

  1. alejandra spune:

    Frumos outfit și mișto ideea cu cercelul desperecheat!

  2. Teo spune:

    Japonezele ar spune kawaii, adica cute 🙂

  3. […] Cămașă cu trenă, geacă de piele contra vântului și o parka subțire ca ‘strat izolant’. Câteodată condițiile meteo dau naștere la cele mai creative soluții. […]

Lasă un comentariu