Outfit post: cu bicicleta

M-am tuns și încă n-am apucat să pun vreo poză aici cu asta.

Duminică seara, după ce am sărbătorit Floriile la ‘un Flor’, am dat o raită cu bicicleta prin parcul de la Obor (na, că a ieșit cu rimă). Era foarte frig, așa că au fost necesare straturi.

Cămașă cu trenă, geacă de piele contra vântului și o parka subțire ca ‘strat izolant’. Câteodată condițiile meteo dau naștere la cele mai creative soluții.

N-am avut bicicletă când am fost mică, așa că mi-am cumpărat bicicleta pe care mi-o doream atunci, un Pegas pliabil. E grea, fără frână de mână și cu roata din față descentrată, dar îmi place la nebunie. E mică și veselă, așa cum trebuie să fie o bicicletă.

Etichetat , ,

3 gânduri despre „Outfit post: cu bicicleta

  1. gasculitasiropoasa spune:

    Off-topic, sau asa ceva: Unde te-ai tuns asa frumos? 🙂

    • dexez spune:

      Lângă mine e un salon nou deschis. Într-o zi muream de cald și nu puteam să-mi prind părul pentru că eram tunsă scurt pe dedesubt și se vedea ciudat, am intrat și am întâlnit-o pe Cati. Eram cu pozele cu Jean Seberg după mine totuși.

  2. gasculitasiropoasa spune:

    Multumesc. 🙂 Tare frumoasa e Jean Seberg cu diferitele ei variante de tunsori scurte, cred ca imi salvez si eu niste fotografii cu ea. Intrebam pentru ca ma apuca din cand in cand cate-o pofta sa ma tund – nu stiu exact cum – si nu stiu precis unde sa ma duc si caut recomandari mereu.Si cum a ta tunsoare e asa frumoasa si te prinde-asa bine…am intrebat.
    Am fost si eu tunsa asa de scurt in vara lui 2009 – si pana in vara lui 2010 imi crescuse la loc lung, incat la nunta mea mi-au putut impleti si prinde parul – si de atunci nu am mai indraznit sa ma tund asa de scurt. Cica-mi statea foarte bine cu parul asa scurt dar nu stiu ce sa zic/fac, mie mi se pare ca arat prea baieteste asa si nu-mi mai place imaginea asta a mea de baietoi, pe care-o afisez de cand eram mica, nu ma reprezinta de fapt.

Lasă un comentariu