Outfit post: Rochie plover/ A dress from a sweater

Voi ignora timpul care a trecut, noroc că blogul îți permite să scrii data la care s-au întâmplat lucrurile. Ultima oară am trecut prin groaza cea mai mare a bloggerului: nu salvasem nimic. Și s-a pierdut tot postul. Nu e cea mai mare groază asta totuși, cred că e cea în care ți se pare că ți-ai șters cumva tot blogul, aia e cea mai mare🙂

De acum voi scrie și în engleză posturile. Am aruncat un ochi la stats și e necesar de acum. Deși pozele spun mai mult decât voi reuși eu vreodată (+Google Translate pe alocuri), parcă e mai prietenos așa.

Moving on, scriu pentru zilele în care abia se încălzea prin București și bătea un vânt mai rece, ce mai amintea de iarna grea ce a fost. Își mai amintește cineva? Așa m-am îmbrăcat într-o zi amuzantă. Zilele amuzante sunt mai ales când am chef să port tocuri, dar n-am neapărat ocazie la care să le port. Cine mă vede în ziua aia mă întreabă de ce m-am gătit. Trebuie un motiv?😛

From now on I will be writing in English too. I glanced at my stats and it’s a must. Though pictures say more than I ever will (+ a little help from Google Translate), it’s friendlier this way.

Moving on, remembering the days when Bucharest was warming up after the hard winter, and there was still a chilli wind around. Does anyone remember? This is what I wore for a fun day. Fun days are mostly when I feel like wearing heels, but there is no special ocasion for them. Whomever sees me that day asks me why I am dressed up. Do I need a reason?😛

Wearing: Kiabi Sweater, Depot 96 dress, Zara heels, don’tknow tights, DYI repurposed belt, my grandma’s broche

Etichetat

Lasă un răspuns

