Texturi înainte de Anul Nou


Acum sunt la Fântâna Mare, la casa de vară a unui prieten, lumea e pusă pe distracție ca în liceu, se aude deja „Smack my bitch up” la 19.30o_O și sobele duduie. Gașcă bună.🙂

Nu știu de ce am chef să scriu pe aici, vreau să știu că n-am uitat pozele astea prin vreun folder ascuns.

Ieri am tras o fugă scurtă pe munte, să vedem ce mai face bordeiul. Am luat aparatulși m-am aventurat la poze de-ale mele, cu multe structuri repetitive, texturi vizuale, atmosferă instant.

textura scanduri zapada

Asta e cea mai atipică textură pe care o am (am o colecție împrăștiată prin foldere), în general cărămizi, pavaj, cabluri, frunze, lucruri care se repetă și mă fac să mă gândesc la un imprimeu pentru haine. Nu știu ce imprimeu ar putea să iasă din textura asta, am să știu când o văd.

Uite și scânduri…

Colțul unui bordei de fân…

Aici nu mai e textură, dar sunt niște culori strașnice. Nu e foarte bun pentru fotografie cerul ăsta, dar e un albastru ireal. Și cum face verdele prin contrast… îmi bubuie capul de idei.

Și asta e așa de atmosferă. Încadrarea mamei mele, care face cam la ghici, dar le nimerește din când în când.

Așa, înainte de Anul Nou să vorbim despre orice altceva.🙂

One thought on “Texturi înainte de Anul Nou

  1. Ioana spune:

    Casa de vara🙂 that’s cute

Lasă un răspuns

