De prin casa/ Around the home

Săptămână nebună cu călătorii, mult de lucru, m-am împrăștiat în prea multe direcții și trebuie să mă regrupez. Cea mai mare relaxare a ajuns să fie dimineața, când îmi caut treabă în grădină. Și-așa îmi plăcea mult Jessica Fletcher în Murder, She Wrote, am ajuns aproape ca ea înaintea vârstei.

// Crazy week with lots of moving, work, I have dispersed myself in too many directions and I need to regroup. The biggest relaxation is the morning, when I find stuff to do in the garden. I have become, ahead of my time, a Jessica Fletcher in Murder, She Wrote.

Oricum beau ceai toată ziua și visez la lucruri molcome și liniștite, ca o bătrânică. Acum am mănuși de grădinărit cu floricele galbene, merg cu bicicleta peste tot și îmi agăț eșarfele de geantă. Nu-mi mai trebuie decât niște crime de rezolvat😀.

// I already drink lots of tea and dream of quiet, peaceful moments, like a little old lady. I now own a pair of gardening gloves adorned with little yellow flowers, I ride my bike everywhere and hang my scarfs to my bag. All I need is some murder to solve. :D 

Cum momentele molcome nu prea sunt în mintea mea zilele astea, le caut în lucrurile din jur. // Since the quiet times are far away from my mind these days, I search for them in the things around me. 

O cutie din târg din Vitan, pudriere antice de la târgul de vechituri din Lipscani și o cutiuță din piele adusă de prietenii călători. Așezate la pervaz, sunt perfecte pentru mărunțișurile agasante. // A box from the Vitan flea market, vintage powdering compacts from Lipscani and a leather box from a travelling friend. Arranged by the entrance they are perfect for depositing the little annoying stuff. 

O gustare in culorile pământului. // A snack in the colours of the earth. 

 

Lapte condensat din Chișinău. Prea dulce pentru mine, dar mi-a plăcut ambalajul. // Condensed milk from Chișinău. Too sweet for me, but loved the packaging. 

 

Un magnet de frigider adăugat la colecție, de data asta handmade în Roșia Montană. // A fridge magnet added to the collection, this one handmade in Roșia Montană

 

Am râs într-o după-amiază că aveam o supernova pe genunchi. Așa mor stelele, atunci când cazi de pe bicicletă.// We laughed one afternoon of the supernova on my knee. That’s how stars die, falling off a bike.🙂

 

 

 

Un detaliu care a fost ascuns. // A detail that was hidden.  

 

Și cel mai vesel dovleac din lume.// And, the world happiest pumpkin.  

Etichetat

3 thoughts on “De prin casa/ Around the home

  1. evasblossom spune:

    shi bun ii laptili din Chishinau😀

  2. […] get my hands on an online version of The Gentlewoman (there is no such thing ). There’s Angela Lansbury on this issues’ cover. Who could beat that? And she’s dressed elegantly geek., […]

  3. Dexez spune:

    […] Mi-aș dori să existe o variantă online a revistei The Gentlewoman. Cu Angela Lansbury pe copertă, nici că se poate mai bine. Și cu ținuta de geek elegant e și mai […]

Lasă un răspuns

