Link think on a Sunday/Monday

1/ Am urcat un wallpaper, am primit link la altele. Recomand pentru că-mi place să se schimbe wallpaperele în ultima vreme.

I uploaded a wallpaper and received a link with several others. Because lately I like my wallpapers to change during the day. 

2/ Am descoperit și m-am îndrăgostit de Piece d’Anarchives. Într-una dintre documentările pentru Bazaar.

I discovered and fell in love with Piece d’Anarchives. In one of my searches for Bazaar. 

3/ Un articol foarte frumos pe NYTimes, despre cum credem că suntem dependenți de activitate. Nu-i așa că toți prietenii tăi sunt ocupați tot timpul? Acum, mutată la Cluj, simt că-mi revin încetul cu încetul, din ‘obligația’ de a fi ocupată tot timpul. Și tot la fel de multe fac.🙂

A very true article about how we think we are busy all the time. Aren’t all your friends all the time busy? Now that I have moved to Cluj I feel that I am coming around from my ‘duty’ to be busy. And I still accomplish the same. 

4/ Cine află prețul unei rochii couture, cu multe zerouri, poate să nu treacă de mirarea inițială. Pe Guardian este un film folositor, ce arată cifrele din spatele unei rochii couture. Materialele cele mai scumpe și fine sunt folosite, precum pentru prințesele de demult, numai că azi îmi vine mai degrabă să calculez amprenta ecologică a unei astfel de rochii, decât să chiui de încântare.

Those that discover the price of a couture dress, with lots of 0’s, may no recover from the initial ashonishement. Guardian has a useful movie, which shows the numbers that go into a couture dress. The most expensive and fine materials are used, like in the princess’ age, only that today I feel more like calculating the ecological footprint of a dress like that than anything else. 

5/Și un interviu cu Roksanda Ilincic, filmat în direct pentru SHOWStudio, de asta este destul de lung. Încă nu l-am văzut tot , dar mă fascinează estetica pe care o aleg întotdeauna. Un cadru foarte frumos și practic a ieșit din separarea celor două personaje printr-un perete, dar își privesc în ochi audiența în același timp.

And an interview with Roksanda Ilincic, shot live for SHOWStudio, that’ why it’s pretty long. I haven’t seen all of it yet, but I am fascinated by their estetics. It forms a nice and practical frame the way the two characters are separated by a wall, but face the viewers also. 

Etichetat

Lasă un răspuns

