8 martie

8 Martie a fost întotdeauna o ocazie specială, nu doar că e ziua femeii sau a mamei cum a mai rămas pe la noi, dar chiar e ziua mamei mele. Care erau șansele să fie în aceeași zi? Pe de o parte e bine că ține minte lumea când e ziua ta, pe de alta e rău că primești mai puține cadouri😛.

Anul ăsta mama mea m-a emoționat mult că mi-a trimis filmulețul de mai jos (care a și câștigat Oscarul pentru cea mai bună animație).

M-a emoționat pentru că dintotdeauna am avut această relație care s-a păstrat, indiferent de crizele adolescenței, de micile supărări de zi cu zi sau alte încruntări, o relație bazată pe cărți. Ea mi-a pus Harry Potter prima oară în brațe la 12 ani, îl citeam în paralel și ni-l furam una de la alta. Nu există dată când să ne vedem și să nu discutăm despre ce a mai citit ea sau eu, a fost singura persoană constantă cu care puteam discuta despre ce am mai citit.

Și apoi am descoperit poza asta scoasă din arhive de sora mea, expertă în păstrarea amintirilor din copilărie. Fetița cea mai mică din dreapta, care se uită intimidată într-o parte e mama mea.  Și am multe poze în care reacția mea în fața aparatului e așa.

Și mi se pare că toată lumea rămâne etern un copil prins în lumea cărților. (Nu intru în subiectul hainelor frumoase din poze, dar le menționez ca să dau prilej de reverii.)

Iar eu am primit cadou de la David al meu un model cu flori și pisici. Ca să-mi amintesc că sunt acel copil.

Zâmbetul bleg e Pim și mieunatul constant e Fez. The cutest thing I ever did see!

Etichetat , , , , , ,

Lasă un răspuns

