Working space

Am avut mult de lucru în ultima vreme. N-am poze pentru toate.

O fustă de tule negru la care am ajuns să lucrez 2 zile.  A ieșit bine în final, dă puțin în fustă de cabaret amuzantă.

tulle black dress

detail tulle skirt

Și am făcut și puțin volutariat pentru Hospice, care au stand acum în Sun Plaza. S-au organizat atelierele la care ne-am adunat toate fetele și am cusut și am vorbit, ca la o ‘clacă’🙂. Și am lucrat cu o minunăție de dantelă cu poveste. A fost  primită ca donație de la o bunică din tren. Dantele românești, unele lucrate de mână, unele mai noi, un deliciu.

funda fundita

O fundă din tulle ‘moev’ decorată cu decupaje recuperate din dantela bunicii. Fundița mai mică din mijloc e preferata mea. Câteodată mă surprinde ce lucruri dulcele mă atrag, ‘hihi’. E gândită de mărimea unui papion, purtat pe sub un guler sever de cămașă, de contrast. Va avea clamă de broșă atașată, deci poate fi purtat oriunde.

Pliculețul a ieșit cam șleampăt, n-am avut fetru și am uitat să tai ața aia.😛

Altă fundă papion sau broșă. Papion totuși dă naștere la atâtea posibilități.

heart lace

Și două din dantele cu care am lucrat.

Atât consemnez în seara asta.🙂

Etichetat , , , , ,

3 thoughts on “Working space

  1. […] oricărei combinații. În plus e făcută dintr-un fular mai lung, cadou de la bunica. Importante bunicile astea peste […]

  2. alejandra spune:

    Foaarte frumoasă fustița! De fundițe nici nu mai zic. Mi-ai dat idei!

    So…magazin online, zici? Cam pe când?😀

    • dexez spune:

      Termenul meu limită e septembrie, sper să fie mai repede, dar sunt multe aglomerate lunile astea, deci septembrie probabil🙂

Lasă un răspuns

