Texturi: Flori de gheață

Am avut mult de lucru zilele astea. Pentru că am fost  bolnavă și m-am împrietenit cu patul, somnul și medicamentele, mai mult decât cu mașina de cusut, am avut multe de recuperat. Avantajul și dezavantajul de a lucra de acasă.

În prima zi când m-am ridicat din pat și erau încă frigurile alea groaznice, am făcut aceste minunate poze.

Mă fac să mă gândesc la Alexander McQueen, culorile contrastrul și mai ales textura. Parcă în așa ceva pare că și-ar fi găsit inspirația.  Adică oriunde.🙂

Etichetat , ,

2 thoughts on “Texturi: Flori de gheață

  1. sorin spune:

    La multi ani! Iti doresc o zi plina de texturi si structuri inspirationale.
    🙂

Lasă un răspuns

