Outfit post: Pălărie de toamnă

Un alt outfit, de data asta cu pălărie. Pentru că e mai amuzantă o pălărie decât o căciulă uneori🙂.

Pe Lipscani de la ultimul pălărier de tradiție, după cum susținea el, am cumpărat-o cu 15 lei. O excepție, în rest erau toate peste 100 de lei. Pe asta o făcuse pentru un spectacol și era prea mică. Perfectă pentru mine, mai ales că are o poveste.

Sacoul e SH sau trifted, cum se mai zice. Am o mică obsesie pentru modelul brăduț, tweed, îl am pe sacou, pe plovăr și pe ciorapi. Mixing and layering the same print😛, double pun for fashion.

Pozele sunt făcute săptămâna trecută, într-una din ultimele zile însorite. Am găsit în Pipera frumoasa vitrină înverzită, iar doamnele dinăuntru coseau. Mă urmăresc mașinile de cusut de când m-am apucat și eu.😀

Cizmele astea sunt eterne. Le am de vreo cinci ani, le-am primit cadou de ziua mea, au fost scumpe din câte știu, dar pot să zic că sunt o adevăratăcomoară. Stilul asta puțin militar, așa de cazarmă, adaugă mult farmec oricărei ținute, un farmec de aventură, cum îi zic eu. Și, din câte urmăresc eu moda e un trend permanent.

And some modelling😛

Iar restul e cam așa: Geantă H&M, Plovăr Pull&Bear, pantaloni scurți Vero Moda, curea Zara, dresuri Meli Melo, cizme Corso Como.

2 thoughts on “Outfit post: Pălărie de toamnă

  1. […] scurți i-am mai purtat, cizmele la fel. Bluza verde e creație personală pe care am vrut să o consider stoc pentru viitorul magazin […]

Lasă un răspuns

