Hanorac din tweed

Săptămânile acestea numai comenzi urgente am avut de făcut.

Hanoracul acesta a fost contrarul, un cadou pe care l-am lăsat o perioadă și l-am reînceput. Cu ocazia asta, îmi dau sfatul să nu mai fac asta, o dată ce s-a dus entuziasmul inițial, greu îți mai vine să te apuci de același proiect.🙂 Însă, încetul cu încetul răbdarea mea ‘se lungește’, înainte n-aș fi putut să mă mai apuc de el o dată. {Mă fascinează să observ procesul de învățare continuă prin care trece mintea, o dată ce o provoci. Cu ocazia blogului am posibilitatea să-l conștientizez și să fixez mai bine. }

Bun, m-am gândit să-i fac un cadou lui Vlad, un bun prieten din Cluj. Știam că-i plac hanoracele și oranjul🙂. Am făcut un hanorac care se încheie în față pentru că e mai practic. Mici zone de maro în interiorul glugii, al buzunarelor, petice pe coate și zonele elastice de la mâneci și șolduri subliniază oranjul ăla foarte discutabil. De fapt e un fel de bej care dă înspre portocaliu, ideea e că e frumos și uite ce bine se potrivește.

Îmi place cum arată ca design, am avut unele probleme la execuție. Tweedul ăsta herringbone (scuze engleza, dar așa le știu pentru că le-am învățat singură de pe net :P) e o lână moale și plăcută, care gâdilă, așa că e obligatoriu de folosit cu o protecție pentru piele, se calcă foarte delicat și nu se fixează ușor. De fapt e un material care se folosește exclusiv pentru îmbrăcămintea de exterior, teoretic. În cazul ăsta am folosit o căptușeală gri petrol din bumbac satinat (cu care am avut alte bătăi de cap, ca un pește ud era în mâinile mele!). Oricum satisfacția a fost mare când am văzut că blugii pe care îi purta Vlad erau de aceeași culoare cu căptușeala. Yes! telepathy is working!

hanorac din lână tweed portocaliu oranj

Și să nu uităm de șiretul kaki(u):P lung -lung. Nu încurca la închis și la nimic altfel l-aș fi sacrificat, dar tare frumos e așa.🙂

Cel mai bun compliment primit a fost că ține mai cald decât hanoracul lui preferat, ceea ce înseamnă că o să fie folosit.

2 thoughts on “Hanorac din tweed

  1. teo spune:

    Este foarte fain hanoracul asta! Bravo!🙂 Sa stii ca am niste materiale pe care as vrea sa ti le fac cadou. Poate ma vizitezi intr-o zi sa ti le dau si mai povestim.

    • dexez spune:

      A, super, mersi mult și pentru complimente și pentru propunere🙂 Îți dau un semn peste două săptămâni, am să fiu plecată puțin. Să mai povestim și de visele de mutat în mijlocul naturii🙂

Lasă un răspuns

