Bufnița furioasă

Să mai scriu și despre lucrurile pe care le cos. Eu tot cos, mi-aș dori întotdeauna să fie mai mult și mai bine. Lumea din jur îmi zice că e bine că-mi doresc asta, am să ajung într-o zi acolo, probabil.😛

Bufnița este o comandă pe care am avut acum de Crăciun. Descrierea a fost să fie furioasă, dar drăguță în același timp. Și atunci m-am concentrat pe expresie.

bufniță maro cu ochi albastri fetru și tweed herringboneAi impresia că te urmărește peste tot🙂

bufniță cu ochii albaștri tweed cu fetru

A! Și-mi plac foarte mult pozele asta. Din ce am înțeles se cheamă stilul englez, aceste poze care par foarte luminate, cu lumina albă. Secretul aici este o lentilă de portrete, cadoul de ziua lui David.

Cât de curând vă mai (și mă mai) încânt cu poze frumoase despre lucruri frumoase.

One thought on “Bufnița furioasă

  1. Alexandra Horecica spune:

    Ce simpatice sunt!!!😛

Lasă un răspuns

