Luminariu

De când n-am mai scris pe aici, mi-am luat un mic job, care mă provoca să învăț lucruri noi, printre care și să-mi aprofundez tehnica de fotografie, și să fac parte dintr-un proiect frumos. Va fi gata în curând, o să povestesc mai multe atunci, între timp puteți să aruncați un ochi aici.

Azi am avut o misiune nouă, trebuia să fac pe fotograful, dar într-un cadru nou. Trebuie să recunosc că m-a prins molima asta cu fotografia. Cu fiecare poză pe care o fac învăț mai multe și înțeleg mai bine, cred că e drogul meu, să învăț ceva nou.😀 Fiecare conexiune nouă mă destinde și mă face să zâmbesc. E ciudat să descriu sentimentul, mai ales aici.

Am făcut poze într-o clădire foarte frumoasă, cu luminariu (Primăria Sectorului 2, de la Obor – n-am vrut să zic să nu dau în comercial😛, dar poate e cineva curios). Am făcut multe poze de prezentare sau care să scoată arhitectura în evidență și, nu m-am putut abține, să n-o fac și pe asta.

Primăria Sectorului 2 (Obor)

Îmi place lumina asta, căldură într-un spațiu rece. Nu mi se pare că e meritul meu, era acolo. Doar am văzut-o. Îmi place că este un model, îmi amintește de haine.

Nah, m-am lăudat destul.🙂

 

Lasă un răspuns

