Fun: Demetri Martin

Am descoperit de curând un comic proaspăt la glume.

Trebuie să recunosc că după Eddie Izzard, n-am crezut că o să mă mai amuze cineva așa de tare. Dar Demetri reușește. Într-un mod diferit, fiecare are farmecul lui, dar părea că demult nu am râs așa de mult și bine.

Vă recomand să începeți cu show-ul „If I”, în care povestește cum a ajuns aici. Trebuie să știți că tot ce e în spectacol e făcut de el, desene, muzică, etc. Mă regăsesc mult în Demetri, cu problemele lui făcute din nimic, cu planul știut de la 11 ani, lumea lui de vis …

Oricum, e testat, majoritatea prietenilor mei a râs la el:

(dacă vă place căutați în youtube celelalte 5 părți)

„An unexamined life is not worth living, man!”

Lasă un răspuns

