Inspirație: Nasturi

M-am gândit să-mi fac o mică rubrică în care să pomenesc lucrurile care mă inspiră. Deși sunt multe, nu le consider pe multe demne de pomenit, e o conexiune mică în mintea mea care se transformă mai încolo într-o idee bine definită. Cred că atunci când ajung la idee, pomenesc lucrul care m-a inspirat. Vreau să pomenesc și conexiunile.

Astăzi, nasturi…

nasturi

nasturi gri cu verde

nasturi negru gri rosu galben

nasturi turcoaz gri galben

nasturi gri cu gri

Sursa

Și cum stăteam eu liniștită pe net acum vreo două zile, primesc un link de la prietenul meu. El e pasionat de construcția literelor, design grafic și de orice înseamnă design și i-a plăcut aceată agenție.  Am fost și eu foarte impresionată, tot ce e pus la portofoliu e impecabil realizat, reușesc să îmbine latura „crafty” în scopul lor final.

Îmi place că aceste modele cu nasturi sunt gândite ca niște afișe din material și nasturi, ceea ce se numește „wall-hangings”. Sunt pentru autopromovarea agenției Multistorey și sunt făcute manual începând idn 2004. În 2004 nu știa nimeni de renașterea mișcării arts’n crafts.

Sunt inovative pentru promovare, unii știu cât de reticentă sunt față de acest domeniu, folosesc culoarea frumos atât pentru un design plat, cât și unul real. Frumos!

Să vedem unde se produce următoarea conexiune.🙂

One thought on “Inspirație: Nasturi

  1. Raluca spune:

    Oau! Cat de frumos!!!!!!!!

Lasă un răspuns

