Rochie cocktail: kaki cu violet cu cafeniu

M-a tot întrebat lumea de hainele mele. În sfârșit am și eu una. Bineînțeles că nu am poze cum trebuie, dar măcar se văd culorile, care sunt cele mai speciale, în opinia mea. După cum zice titlul e kaki, cu violet și culoarea șoc cafeniu. Dar nu orice fel de cafeniu, adică maro de piele naturală. Vorba lui Toma Caragiu.(sic!)

Am profitat de prilej să am o rochie făcută de mine la rochia celei mai bune prietene. Tot timpul când mă întâlneam cu ea mă întreba dacă am ceva făcut de mine. Eu tot ziceam, vorba aia „Cizmarul umblă cu cizmele sparte”.

Acum am zis să-mi fac niște „cizme” noi.

Poze n-am mai bune, poate am să le relucrez puțin mai târziu să se vadă culorile cum trebuie.

Observați că am făcut și eu un shooting în același loc cu cel profesionist care s-a întânplat cu o zi înainte.😛

Nu e prea bine călcată rochia, mă grăbeam să ajung la nuntă. Am făcut poză și de la spate pentru că mi se pare un detaliu important fermoarul bleumarin cu dinți metalici aurii. Nu mi se pare că se vede foarte bine în poze, dar culorile merg împreună de minune.😀 If I do say so myself!

Și o poză de la nuntă. Aveam sacoul pe mine că ne-a prins ploaia și ne-a murat, așa că mi-a intrat frigul în oase. Am dansat puțin să-mi mai treacă.

Acum mi se pare că are multe defecte și aș dezasambla-o să o fac din nou. Dar am vrut să pun un proeict aici, că mi se pare că nu reușesc deloc să fac asta.

4 thoughts on “Rochie cocktail: kaki cu violet cu cafeniu

  1. pisikana spune:

    se zice kakiu si meov

  2. Ioana spune:

    Foarte, foarte frumoasa🙂 imi place mult

  3. emma spune:

    ce semeni cu bunica ta in poza cu sacoul verde…

Lasă un răspuns

