Ședință foto cu surprize

Acum două zile m-a sunat un amic fotograf, George Enache, m-a întrebat dacă poate folosit terasa mea pentru niște poze. Întotdeauna îmi ajut prietenii așa că am zis da. La mine urma să fie o zi aglomerată, aveam de terminat o rochie pentru nunta din acel weekend așa că l-am întrebat dacă e nevoie și de mine că eu am să lucrez în casă. N-a fost nevoie, au fost mulți prieteni în ajutor.

Surpriza principală a fost că a fost o ședință foto profesionistă. Eu am crezut că o să cheme vreo două amice model și o să se joace pe terasă. Nu a fost cazul.

Surpriza numărul doi a fost colecția care se fotografia. Ei bine, era prima colecție de la licența de la modă. V-am povestit că a fost cea cu un concept coerent, avangardistă, numai alb negru, cu modele de triunghiuri decupate.

{De poze nu am făcut încă rost de la licență, în scimb vă sugerez profilul de Facebook al lui Alin Gălătescu, acolo sunt câteva cadre, în care apar și două din colecțiile pe care vi le-am descris. Oricum, comentariile de la setul de fotografii sunt delicioase și cam în acord cu ce cred și eu. }

Colecția Sincron este făcută în colaborare de Diana Bobână și de Ecaterina Guzun. Este o colecție simbolică din haine albe și negre, ce reprezintă păcate și virtuți, fiecare strat lepădat e un pas spre purificare. La sfârșit rămâne numai o cruce, iar modelul pare aproape dezbrăcat. Sper că am înțeles bine din ce mi-a povestit Diana, dar eram convinsă că este un concept coerent în spate.

Ei bine, vă tratez cu niște fotorafii din making of. Tot a fost la mine pe terasă, pot să dau un sneak peak.

David a venit cu aparatul mai pe seară, deci nu sunt poze decât din ultima parte a shootingului. Aici se văd cele două creatoare Ecaterina și Diana, Florentina Stoian, modelul, și colecția (standerul era la mine pe terasă, așa de pregătită eram :P).

Asta e ținuta pe care au ales-o. Modelul are un costum de baie de culoarea pielii pe dedesubt.😀

Close up cu machiajul și gulerul toaletei.

Altă ținută, într-o poziție decadentă, cu un decor decăzut😛

Același decor decăzut cu o marionetă părăsită.

Rochie neagră, e mai seară deja, toată lumea mișună să fixeze luminile, să fie poziția corectă…

Rochia neagră, ochelari de vedere pentru mister, poziția corectă și Louboutin în picioare.😛

Și prim plan cu Louboutin-i, pe care i-am probat și-mi veneau minunat!😀 (apropo, context în care poți folosi „minunat” în adevăratul lui sens.)

Iar a treia surpriză a fost să aflu că Diana a colaborat cu Olah Gyarfas la Parada Femeilor Evacuate, a fost și asistent de creație și model. Și am stat de vorbă despre Olah, pare un om foarte ok, genul de creator de modă care m-a atras spre crearea hainelor. (Later edit: am aflat că numele corect este Olah și nu Olaf, eu verificasem numele pe net, dar aparent e plin netul de această greșeală.)

Și ca să terminăm scriitoricesc, am găsit la Alina, care a plecat destul de devreme, poză cu toaleta de final, crucea.

Lasă un răspuns

