Not Cool, colecția Adrian Oianu

În  seara asta am fost la prezentare colecției nr 16 a lui Adrian Oianu. E prima oară când merg la așa ceva, am luat o prietenă de mână, toculețe în picioare să mă simt specială și m-am dus să admir arta hainelor.😛

Poze nu sunt încă, acum jumătate de oră s-a terminat, în schimb o melodie de atmosferă pot să vă dau, cu tot cu o parte din imaginile care au fost proiectate.

Pot să zic că The Black Keys va face cu siguranță parte din playlistul meu, starting now.🙂

Colecția a fost în acest spirit rebel, deranjat, dezechilibrat, … acel ceva de neexprimat (sic!) Au fost unele piese foarte frumoase, dar și unele pe care nu le-am înțeles, mi s-a părut că era ceva acolo care era în plus, majoritatea dăților.

Oricum, curiozitate mea cea mai mare era dacă, atunci când vezi o prezentare de modă, e ca atunci când vezi artă.

Și da e, atunci când totul e la locul lui🙂, ești în aceeași transă ca în fața unei opere de artă.

{Mă bântuie versul: „Everything in its right place”(Radiohead), alt ritm, dar aceeași atmosferă.}

One thought on “Not Cool, colecția Adrian Oianu

  1. […] restanță de pe 1 septembrie. Mult promisele imagini de la Adrian Oianu, “Not Cool”. Numai că nu sunt fotografii, ci un […]

Lasă un răspuns

