Atelierul de lucru / Workspace

Am hotărât că analizez prea mult posturile de aici. Vreau să pun și chestii mai neprelucrate, că o să ajung să fac numai recenzii. Vreau să vorbesc și de croitorie/creatorie, de ecologie, de pisicii mei…

Deci, mai jos avem mostra că mai cos din când în când, raaar, mult prea rar pentru gustul meu și că am un al doilea motan negru. Nu se vede din poză că e al doilea, dar e Pim, despre care puteți citi mai multe la sora mea.

Trebuie să recunosc că-mi place și poza. Masa proaspăt instalată ajută foarte mult, mulțumesc pentru surpriză, pot să tai materialul, să-l calc și la capătul mesei cos. Ce să mai zic că e lumina direct pe masă, cum am visat de când am fost pe la Ludmila.

În dreapta mea pe canapea stă Pim într-o poziție foarte ciudată. Cu două minute înainte dormea în poziția asta.🙂

Lucrurile mici ajută cel mai mult.

Și, pentru iubitorii de pisici, un mic film, mai artistic.😛

Lasă un răspuns

