De ce aduc pisicile negre ghinion?

Îmi place să-mi las creierul să facă sinapse ciudate și să scornesc teorii.

Una dintre ele este că pisicile negre se împiedică între picioarele oamenilor. De asta nu trebuie să le lași să-ți taie calea, de fapt caută o cale să te împiedice.😀

Așa că, pentru a preveni multe nasuri sparte și alte amuzamente à la Charlie Chaplin, s-a scornit mitul că pisicile negre sunt ghinioniste.  Și aduc și ghinion pe deasupra. Până și vecina mea se sperie de ei, cei doi motani ai mei.

Când îi văd împreună mă simt ca o mică vrăjitoare malefică, ha, hahhaha ahahaha (Mandark laugh)! Și pac mă împiedic de ei pentru că am uitat să-i mângâi când m-am trezit! S-au dus puterile mele, la naiba!🙂

Mai multe poze cu frumoșii, aici.

Lasă un răspuns

