„Amelie de Bucharest” de Ludmila Corlăteanu

Ştiu, n-am scris demult… dar nici n-am stat degeaba. Mic insight: munte, Cărtureşti, cusut, muuult citit, o petrecere mică pe aici-pe acolo…  despre toate am să scriu weekendul ăsta.

Totuşi, primul subiect de pe listă este colecţia primăvară-vară 2010 Ludmila Corlăteanu, la care am avut bucuria să lucrez. Nu vă imaginaţi cine ştie ce, dar n-ar fi ieşit la fel dacă n-aş fi fost şi eu pe acolo. A fost o experienţă foarte frumoasă  am învăţat mult şi mi-a deschis pofta de şi mai mult învăţat. Le-am cunoscut pe Ludmila şi doamna Vali, ambele foarte atente la detalii şi ambele au descoperit, fiecare în felul ei, secretul tinereţii din interior.

Iar colecţia… ce să mai, a fost atracţia Universului😀. Păi să-mi ziceţi voi dacă nu vorbeşte despre mine aici:

„Toată lumea o cunoaşte pe Amelie. E fată timidă care poartă rochii şi fuste, este mereu cu capul în nori şi are o privire visătoare. Mai mai mereu umblă cu o carte dupa ea. O vezi în metrou, în parc, în cafenea. Poartă pantofi fără toc, nu se machiază, dar este foarte feminină. Are un playlist mai ciudat în căşti, în care adună mai multe secole într-un loc, şi merge să se uite la filme în sălile de cinema vechi. Uneori te miri cum într-un loc atât de prăfuit, stresant şi mereu grăbit ca Bucureştiul putea creşte o floare atât de sensibilă, fragilă şi frumoasă ca Amelie.” ;))

Vă las cu câteva din preferatele mele.

Fusta asta vine bine oricui, mai ales fetelor cu forme …

Rochia de mai jos nu ar fi fost la fel fără multele flori create cu răbdare …

Prima rochie la care am lucrat… ţin minte ce-mi mai transpirau mâinile😛

Pantalonii preferaţi ai sorei mele:

Şi preferata mea…

Oricum vă recomand să vedeţi toată colecţia pe site, mai sunt pantalonaşi şi paltoane de primăvară şi tot felul de minunăţii.🙂

Lasă un răspuns

