Prea multe subiecte

Mă simt vinovată, am postat de trei ori şi gata😀. Ei bine, s-au întâmplat prea multe. Câteodată mi-o iau povestirile înainte, nu mai apuc să le scriu sau spun. Dacă m-ar întreba cineva acum ce-am mai făcut, aş fi tentată să zic nimic. Dar de fapt au fost două săptămâni pline: am fost la mare, la Piatra Neamţ, la Suceava, au mai scris şi alţii despre ce „lipsă de subiecte” am avut.

Acum am început ceea ce s-ar numi un internship la preferata mea, Ludmila. Deci şi asta va fi o săptămână complet fără subiecte😉.

Trebuie să dorm mult, să se facă linişte în capul meu să pot scrie despre toate ce mi s-au întâmplat. Multe sunt ca în Seinfeld… sau ce comedie de referinţă mai este acum🙂.

Adaug linkurile mâine, acum pic de somn şi e numai 23.00.

2 thoughts on “Prea multe subiecte

  1. Sorin Crefelean spune:

    Buna dimineata,

    Te-ai gandit vreodata sa „gazduiesti” pe cineva in paginile blogului tau?

    O rubrica aparte (separata nu speciala) „Hosting” sau „De la altii” in care sa iti faca cineva recenzie sau critica de carte (nu Coelho ci Fitzgerald, Huxley, James Joyce, Nathaniel Hawthorne) muzica, film, teatru, sport (nu fotbal sau darts…ci schi de tura, ciclism de sosea, mountain biking, parapanta etc.).
    Poate cineva ar fi interesat…

    • dexez spune:

      Ar fi o idee bună, chiar foarte bună și sunt sigură că mi-ai face o recenzie foarte frumoasă chiar pe Huxley. Cred că tre să-mi promovez mai mult blogul și să scriu mai des🙂. Toată lumea mă ceartă că nu scriu îndeajuns de des😛

Lasă un răspuns

